Rekrutacja do Kampanii Kilometry Dobra 2020 dla organizacji

O szkoleniach

Jaki jest cel szkoleń?
Przekazanie członkom zarządów i liderom organizacji pozarządowych wiedzy na temat profesjonalnych metod pozyskiwania funduszy, zasad budowania relacji z darczyńcami i organizacji systemu stabilizującego organizacje pod względem finansowym. 

Kto może wziąć udział?
Przedstawiciele organizacji pozarządowych (fundacji, stowarzyszeń i in.) – członkowie zarządów i osoby zainteresowane podniesieniem swoich kwalifikacji w zakresie fundraisingu. Przygotowaliśmy 100 miejsc w 5 grupach, z których każda składa się z 20 osób. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. 

Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia?
Bydgoszcz 5-6.11.2019
Łódź 14-15.11.2019
Kielce 27-28.11.2019
Rzeszów 5-6.12.2019

Szczecin 12-13.12.2019


O dokładnych miejscach szkoleń poinformujemy zakwalifikowanych. uczestników.

Co zapewniamy uczestnikom?
Dzięki dotacji Funduszu Sprawiedliwości uczestnicy szkoleń otrzymują: 

  • bezpłatny udział w szkoleniu
  • bezpłatne wyżywienie podczas zajęć
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat potwierdzający ukończenie kursu, 
  • bezpłatne konsultacje fundraisingowe z trenerami po szkoleniu.

Program szkoleń

Dzień I: PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU

  1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
  2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
  3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
  4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
  5. Ćwiczenie: test spinacza –  jak pokonać opór przed proszeniem?
  6. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
  7. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
  8. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
  9. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
  10. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
  11. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
  12. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
  13. Pytania, podsumowanie.

Dzień 2: KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI

  1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy
  2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
  3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
  4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
  5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
  6. Co powinna zawierać oferta współpracy?
  7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
  8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
  9. Pytania i odpowiedzi.


—> Zapisz się na szkolenie już teraz!